top of page
Business Meeting

תהליכי שינוי ופיתוח ארגוני הם שלב חיוני של ארגון השואף לצמוח ולהצליח. תהליכים אלו עשויים להעמיד את העובדים והמנהלים בצמתים שונים המלווים בחוסר ודאות ולקיחת סיכונים.

 

ייעוץ ארגוני בא לתמוך בארגון המתמודד עם סביבה דינמית. במציאות זו נדרש הארגון להגביר באופן מתמיד את יכולותיו וכושר הסתגלותו, כך שלמעשה הוא נמצא באופן מתמיד בתהליכי שינוי. מטרתו של תהליך הייעוץ לעזור לארגון להשיג את מטרותיו ולצמוח, תוך שהוא מצמיח את העובדים. 

תהליך הייעוץ מסייע למנהלים בארגון להבין ולהגדיר את מטרותיו בתוך הסביבה שבה הוא פועל ולבחור את הדרך המיטבית להשגתן.

ב-My Way אנו מציעים ייעוץ ארגוני מקצועי הכולל:

ניהול שינוי ארגוני

  • עיצוב החזון הארגוני, הגדרת תפיסה, אסטרטגיה ותוצאות רצויות.

  • אבחון ובניית תכנית לשינוי ארגוני ודרך הטמעתו.

  • עיצוב והטמעת תרבות ארגונית התומכת ביעדי הארגון.

  • בניית צוותים ופיתוחם.

  • ניהול תהליך קבלת החלטות.

  • פיתוח ושיפור התקשורת הארגונית.

Career Management

  • ייעוץ אישי עבור מנהלים ועובדים.

  • שימור עובדים דרך הנעה פנימית.

Outplacement

פיטורים הם חלקת בלתי נפרד מחיי הארגון. מהלך זה הוא ללא ספק הקשה והכואב ביותר.

אנו מציעים לעובד המפוטר תמיכה רגשית לצד ליווי תעסוקתי מעשי עד למציאת מקום עבודה חדש (הדרכה בחיפוש עבודה והכנת קורות חיים, חיזוק תחושת מסוגלות, התמודדות עם המשבר ועוד).

במקביל אנו מציעים לארגון ליווי ותמיכה בתכנון נכון של המהלך והדרכת המנהלים המפטרים. 

ייעוץ ארגוני

ליצירת קשר

וקבלת פרטים נוספים

ההודעה נשלחה בהצלחה

bottom of page